ctiey chokie dokie kementot

ctiey chokie dokie kementot
ctiey chokie dokie kementot

welcome


I made this widget at MyFlashFetish.com.

loving you

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

pengikut ku tersayang

chokiechokie

chokiechokie

be your self

be your self

sila komen tentang blog ctiey dan tinggalkan link

freedom

freedom

Wednesday, February 23, 2011

KISAH INI PEREMPUAN SUKA DENGKI

hey~!tok ku bok jak update blog.lmk dah x update koh..
so.now... ku mok cta kisah aku lok,an ini2 perempuan yg suka dengki org...ini2 perempuan pendengki..suka hina grk org..haha..maka grk dik pun grk gedempol.x cermin grk dikpun lok sblm nk hina grk org n muka org..lol!!x gna mun mok grk an wg gemok hnya mok kikis duit....miskin ilak ka upa kau???hahaha.yahh...aku bukan nk hina grk nya or anok...lamak ku bsbr doe..
girl jongang tok tek..dah la ska hina dress mpuan2 rah mall.padah low class la...skli ku nemu nya rah mall.pkey bag kain nok percuma ya jakk.......pa kah...skli la mpuan2 kat lua nun mok k dress pa.atleast cdaknya nutup aurat..
tok sorang girl,,mpuan nok ska ikut cra org..dah gmok.pkei gk baju ketat.mun ku???malu oi..nmpk lemak2..
dah la pnh anok ku dr blkg padah aku tok lobos..
.so..atas unsur aku x puas aty...aku x ska org anok kat blkg juak..aku nyk bna..."cek pek la..spa pek besa ilak,brni nk anok org lobos"
aku paling menyampah org anok pia...aku brni cabar g klinik cek,,yahhh!ku x kdak mpuan ya...ku gik pk maruah oi..
ya la org2 yg ska dengki..aku mls mok sebut nama.....^^
3744921731294269700

No comments:

Post a Comment

argh

argh

you and me

you and me

saia ngan momoy

saia ngan momoy
friend

im the gurl

milah aka osmah

milah aka osmah